Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Informacja o zwrocie/reklamacji
Przygotuj pisemną informację o zwrocie/reklamacji mailowo na adres kontakt@yourspace.pl a także wydłużajądołącz go do przygotowanej przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonem NA WSKAZANY PRZEZ NAS ADRES. Zależy nam by proces reklamacji i zwrotu był bardzo sprawny, wobec czego chcemy, by zwracany/reklamowany towar trafiał bezpośrednio do producenta lub importera

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Trocado.com Aleksandra Jarmużek

ul. Olimpijska 86-010 SAMOCIĄŻEK

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Nie zapomnij o przekazaniu nam nr konta na jaki mamy przekazać zwrot płatności.

 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl